MUAFAKAT Corner

Saturday, August 20, 2011

MUAFAKAT@BalikPulau 2011






Forum Pembangunan Balik Pulau (MUAFAKAT@BalikPulau 2011) 1 Okt 2011 di Balik Pulau. Tema: ADA APA DGN PEMBANGUNAN? - Ucaputama oleh Dato' Seri Anwar Ibrahim (mantan Timbalan Perdana Menteri, Menteri Kewangan dan Professor di Universiti terkemuka dunia e.g Oxford, SAIS, Georgetown etc); berpeluang berinteraksi dengan tokoh-tokoh pemikir, usahawan-usahawan, budayawan, ilmuwan terkenal . Ada di kalangan mereka adalah anak-anak kelahiran Balik Pulau yang telah mencipta nama di peringkat negara dan dunia.

Semua Pengubal dasar, usahawan, pemimpin NGOs, individu-individu berkepentingan dgn agenda Pembangunan amnya dan Balik Pulau khususnya adalah dijemput. Sila hubungi saya secepat mungkin. TEMPAT adalah TERHAD. First come first serve basis. Email yusmadi.yusoff@gmail.com



P.S: saya akan guna pendekatan baru berbeza dengan forum-forum lain, iaitu dengan mengambil pendekatan Interaksi & Koloborasi kunci falsafah 'Muafakat'. Saya mengalu-alukan warga Balik Pulau untuk mengambil peluang sebagai pembengtang kertas kerja, pendiskusi etc.

2 comments:

Critical Relz said...

YB ramai yang berungut tidak ada perumahan kebajikan untuk rakyat balik pulau

Critical Relz said...

YB banyak yg bertanya tiadakah perumahakn kebajikan untuk rakyat balik pulau? atau maksud lain permuhan kos rendah untuk rakyat balik pulau?